Перейти до основного вмісту

Про компенсацію

Мене скривдила велика смугаста ягода. Саме в чудовий хмарний день коли ми їздили до зелених пагорбів у м'якій траві, пили не аби-який чай на схилах під спів кольорових птахів, в тіні грозових хмар, що несли свої води кудись за обрій. Було прекрасно блукати серед пахучих трав та... з'їсти перший за літо кавун.
Проте чудовий день змінив прохолодний вечір і прийшло розуміння "якою ціною" все це було прекрасно. Ні, я ні про що не жалкую і ні на що не нарікаю, я не вірю в сили рівноваги чи то карми, ну.. хіба що тоді, коли щось чудове обов'язково змінює щось що компенсує це. Напевно, це закон фізики, як гравітація (ще та безсердечна сучка!).
Все має бути різноманітно. Так що потім я долала 130 км пристебнутою всіма ремінцями до пасажирського сидіння і переживала всі сили компенсації на собі, зсутулена, пригнічена і ледь стримувала блювотні позиви. Як раз сідало сонечко, ми їхали повз чудові зелені ліси та кожен кущ виглядав дедалі привабливішим, щоб лишитись під ним на деякий час в усамітненні.
Ось так одна ягода зустріла одну людину і повергла її в не рівному бої на літній галявині.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

шматок #1

"пік", "пік" - це я гортаю стрічку Фейсбук і реагую на світовий потік "лайк", "невдоволення" ну і звісно ж новий смайлік "тримаймось". Самовиражаюсь? Ознака мого існування в людському світі? Ось, щойно я була ніким, однією з тисяч, а тепер реагую смайліком-невдоволення на політику Білорусі і пост про не гуманне ставлення до тварин, вєршу світові справи. Я очєнь важная. Ось вона моя, крошка лузєр.  А поки минала корок на мосту Патона - написала нову публікацію. Чим не чудовий день? І сюди ж можна писати вічно, лишати свій слід в історії - крихти мого лузєрства.

Mood #24

Нічну темряву м'яко підкреслюють ліхтарі залізниці, пів прозорим  мерехтливим стовпом під кутом пливе жовте світло. Переговори над коліями стають все гучніші, наполегливішими, мені стає моторошно і  не спокійно, повні відлуння і гуркоту наростає монотонні повтори наказового тону, як  заклинання  диявола і я  розумію , що цей речитатив  —  молитва, як в православних церквах, проте явно агресивно, божевільно і на грані моторошного сну.  цього не може бути. дим потягів не пахне  ладаном . тут немає дзвонів. голос розколює цю ніч і осколки летять у всі боки. не лишається нічого, окрім тихого гулу.

Work Time - срач тайм?

Мою увагу завжди приваблюють фото робочого процесу людей, за  творчістью  яких я слідкую (за звичай пускаючи  слину ). І в instagram чи на youtube все виглядає так ідеально,  виважено-хатично , творчо - пензлики розкладені за якоюсь  витонченою  гамою, ідеальне освітлення, бруду не існує, а  якщо  він є, то  високохудожній , в тон картинці  і  доречний. Чомусь на моїй практиці все зовсім не так - якщо багато роботи - то навколо утворюється  неістовий   срач , чисті горнятка для чаю швидко закінчуються на кухні  і  кожний різкий поворот супроводжується  їх  дзвоном - десь залишки напоїв, десь акварельна вода. Чомусь відразу  стає  брудно - пил множиться за день, всі речі виповзають зі своїх місць і утворюють  горку  з піжам і пальт, палітри не вистачає і нею стає стіл і планшет.  А сама я сиджу на  стільці  в якійсь не природній позі, чи лежу на ліжку в оточенні деталей роботи. І ще, всюди кіт. ВСЮДИ. Зовсім не те, що захочеться знімати  і  відразу викладати на огляд. А коли хтось